2010. október 7., csütörtök

Things have changed

Meguntam, hogy mindig én vagyok a jófiú...
Előző cikkben írt 'baráttól' megváltam. Nincs rá szükségem. Sokkal több van a háttérben. Ezenkívül attól a 'lánytól' is megszabadultam. Így a legjobb. Nullán. Illetve még jó pár olyan emberrel megszakítottam a kapcsolatot, akik csak hátráltatnak. Új MSN címem van. Körülbelül 8 partnerem van, de ez így jó. Kevés ember, és azokkal is csak akkor beszélgetem, ha van valami mondanivalóm. Ezáltal nem csüngök egész nap a gépen és sokkal több szabadidőm van.
Igazából, merész döntést hoztam. Lényegében egy embert hagytam meg, akire tényleg tudok támaszkodni. Eddig is segített, de most ő az egyetlen. Ezzel most kockáztatok. De megbízom benne.
Teljesen újszerű a világ most számomra. Más emberekkel mozgok. Más körök. És jól érzem magam. Ami viszont érdekes, hogy azok az emberek, akikkel megszakítottam a kapcsolatot, jelét se adták annak, hogy beszélgetni, vagy legalább valamilyen módon hallani akarnak rólam. Ebből is látszik, mennyit érnek. Ha én nem keresem őket, ők se engem.
Hát ez van. Meglátjuk mit hoz a jövő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése