2010. augusztus 12., csütörtök

A changed friend or the worst enemy?

Basszus. Rég írtam. Rengeteg minden történt. Leginkább a személyiségemmel. Változtam. Van aki szerint nem, de ez már rég nem izgat.
Most máson kattog az agyam. Basszus....
Csúnyán megüthetem a bokám ezzel a húzással.
Nem kertelek. Döntés előtt vagyok. Az egyik oldalon egy régi barátom van, aki megváltozott, és már nem az a személyiség, akit én barátnak tartottam. A másik oldalon egy nő áll. A helyzet ott bonyolódik, hogy ez a régi barát is kiszemelte ezt a nőt. A baj az, hogy ez a lány semmit sem akar ettől a sráctól. Tőlem talán igen.
Ha a barátomat választom, én megmaradok egyedül, jobb esetben ő mégiscsak összejön ezzel a nővel, és akkor én csak leshetek. És ráadásul nem is az a barátom van, aki régen volt.
Ha a nőt választom, csúnyán összeveszek ezzel a baráttal. De egy olyan baráttal, aki lényegében nem is barát, mert már nem ugyan az az ember. Melyik választással tudok többet nyerni?
És természetesen, azt még figyelembe se vettem, hogy a nő mit gondol. Lehet, hogy tőlem se akar semmit, csak pusztán jólneveltségből nem mondta ezt a szemembe. De akkor meg nem egyeznek a jelek arról az estéről. Vagy esetleg minden 'jelentkezővel' ezt csinálja? Basszus...
Más barátaim azt mondják, hogy szarjam le a srácot, ő már nem a régi, és ráfér egy csúnya koppanás. Ez így meg gerinctelenség, hogy csak azért jövök össze a nővel, hogy a srácnak alávágjak.
Nem tudom. Egyenlőre most ez jól esett, hogy leírhattam ezt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése